`Invitația de a cumpăra` reprezintă o comunicare comercială care arată caracteristicile unui produs și prețul într-o manieră corespunzătoare mijloacelor de comunicare comercială folosite și care îl determină pe consumator să cumpere un produs.

O invitația de a cumpăra este un concept mai restrâns decât publicitatea și nu toate comunicările comerciale se califică drept invitații de a cumpăra

Cu toate acestea, o invitație de a cumpăra este un concept mai amplu decât informațiile precontractuale

Exemple:

  • un site al unei companii aeriene care afișează oferte de zboruri și prețurile acestora;
  • publicitatea privind comenzile electronice126 ;
  • o broșură a unui supermarket în care se face reclamă anumitor produse la prețuri reduse.

Un exemplu de comunicare comerciala, nu sunt invitațiile de a cumpăra, sunt reclamele de promovare a `mărcii` unui comerciant și nu a unui anumit produs (și anume, publicitatea mărcii).

Sursa: Europa.eu

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Meniu