Scopul Campaniei este acela de a educa si informa consumatorii cu privire la drepturile pe care le au in calitate de consumatori de energie electrica si gaze naturale.
Temele majore ale Campaniei :
– Drepturile si obligatiile consumatorilor de energie electrica;
– Terminologia folosita in contractele cu abonatii la aceste servicii;
– Posibilitatea in conformitate cu legislatia nationala si europeana a optarii pentru un anumit furnizor;
– Alegerea tipului de contract in functie de necesitatile consumatorului;
– Explicitarea termenilor mentionati in factura
Parteneri: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Locații Diseminare Materiale: Descarcă lista în format PDF
Website : energie.infocons.ro
Materialele campaniei:
InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal