Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a demarat o serie de discuții cu reprezentanții furnizorilor de utilități publice, respectiv Distrigaz Sud Rețele, Engie România SA și Enel România etc.
În urma centralizării, la nivel național, a sesizărilor primite de la consumatori au fost puse în discuție următoarele probleme:
- întârzieri nejustificate în efectuarea lucrărilor de execuție ale branșamentelor;
- întârzieri în realizarea branșamentelor din cauza relației dintre entitățiile emitente de avize;
- majorările facturilor făra o informare corectă, completă și precisă în prealabil a consumatorilor, majorări urmate de recalculări;
- necesitatea stabilirii unui grup de lucru la nivelul entităților implicate în domeniul furnizorilor de utilități.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a propus constituirea unui birou unic pe lângă consiliile locale din care să facă parte toate entitățile emitente de avize și autorizații ce vizează debranșarea/bransarea populației de la utilitați publice. De asemenea, ANPC a propus desemnarea unui reprezentant al fiecărui furnizor de utilități la nivel de județ în vederea urgentării soluționării sesizărilor consumatorilor.
Sursa: A.N.P.C.
Citește și:
– Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel – 021.9615 sau *9615
Whats App – 0732.008.969
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro