ANCOM propune actualizarea modalitatii de raportare a datelor statistice aferente serviciilor postale

Propunerile ANCOM

Pentru a înlesni raportările şi a evita posibilele confuzii, ANCOM propune raportarea pe grupe de trimiteri poștale, organizate în funcţie de calitatea furnizorului (trafic realizat în nume propriu, trafic realizat în calitate de subcontractor, respectiv trafic realizat în calitate de revânzător) şi de destinaţia trimiterii poștale (trafic intern, trafic internațional intrat, respectiv trafic internaţional ieșit).

Pentru traficul realizat în nume propriu sunt evidenţiate principalele categorii de servicii poştale prestate, precum şi treptele de greutate. În scopul asigurării unei raportări uniforme, această structură a fost aplicată în mod similar pentru principalele categorii de trimiteri poştale.

Totodată, informațiile au fost comasate într-un singur formular de raportare, iar o trimitere poștală, indiferent de tipul ei, se va regăsi raportată o singură dată în cadrul unui singur indicator.

Noua reglementare va permite ANCOM să urmărească evoluţiile indicatorilor atât pe ansamblul sectorului serviciilor poştale, cât şi separat, pe anumite segmente de piaţă, inclusiv evidențierea distinctă a sferei serviciului universal.

Sursa: A.N.C.O.M.

Citește și:

Site de educare si informare pe tema testarii comparative – www.teste-comparative.ro

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal