AMBALAJE SI GARANTII

Înainte, făceam credite pentru a cumpăra o casă, un apartament și ne trezeam ori că nu aveam loc în casă, ori că trebuia să cumpărăm sau să închiriem o cameră suplimentară pentru a depozita toate ambalajele timp de 2 ani. Pentru a beneficia de garanția obiectelor cumpărate, trebuia să păstrăm și cutia de la televizor și de la frigider și de la periuța electrică și de la epilator și de la aparatul de bărbierit și de la robotul de bucătarie și de la cuptorul cu microunde și de la aspirator și de la mașina de spalat vase și de la mașina de spalat rufe și de la DVD și de la stația de muzică și de la laptop și de la calculator și de la monitor…Am obosit doar scriind, dar să le și aranjez in camera lor specială!?

De un an de zile, în schimb, avem o reglementare clară potrivit căreia nu mai suntem obligați să păstrăm ambalajele pentru garanție. Avem astfel, spațiu în plus pe care să-l folosim în alt scop, să-l închiriem sau să renunțăm la el. Consider că era necesară o astfel de lege, pentru a pune capăt unei interpretări absurde referitoare la dreptul la garanție.

La 9 ani de la integrarea României în Uniunea Europeană, avem doar un an de când am scăpat de ambalaje. Suntem cetațeni europeni și avem drepturi, dar uneori se întârzie foarte mult până putem simți cu adevărat care sunt acestea…

Așadar, NU mai trebuie păstrate ambalajele. Putem avea garanție pentru produsele de folosință îndelungată fără să mai auzim `fara ambalaj nu se poate`.

Dacă cineva nu vă respectă drepturile, luați atitudine și scrieți-ne la reclamatii@protectia-consumatorilor.ro și fiți alături de noi! Și noi suntem alături de voi!

InfoCons

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal