Alexandru Petrescu , ministrul pentru Mediul de Afaceri , Comerț și Antreprenoriat InfoCons Protectia Consumatorului 15 martie 2017

O afacere este de succes câtă vreme pune în prim plan interesul consumatorului. Însă, prosperitatea în piața competitivă este imposibilă dacă interesele clienților nu sunt pe deplin respectate.

În absența unor organisme dedicate protecției consumatorilor, pot apărea practici comerciale neloiale, de natură să exploateze clienții vulnerabili. Aparent, pe termen scurt, astfel de atitudini aduc anumite beneficii celor care le practică, însă, pe termen mediu și lung, se dovedesc dezastruoase pentru imaginea de business în ansamblul ei.

Sunt adeptul transparenței și corectitudinii depline în dezvoltarea sănătoasă a mediului de afaceri și voi fi întotdeauna un sprijin pentru oamenii de afaceri care desfășoară activități menite să protejeze interesele consumatorilor.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal