Conectarea la internet

Oriunde v-ați afla în UE trebuie să puteți beneficia, la un preț accesibil, de servicii de comunicații electronice de bună calitate, inclusiv de acces de bază la internet. Ar trebui să existe cel puțin un furnizor care să vă ofere aceste servicii, în baza așa-numitului principiu al `serviciilor universale’.

În cazuri specifice, dacă există probleme legate de fezabilitatea tehnică a unei conectări la rețea, este posibil ca cererea respectivă de conectare să fie considerată nerezonabilă și să fie respinsă.

Pentru detalii, contactați autoritățile naționale de reglementare din țara dumneavoastră. Acestea vă vor pune în legătură cu furnizorul de servicii universale.

Sursă: Europa.eu

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal