Știați că…

  • Acordați o atenție deosebită la cumpărarea diferitelor sortimente de orez și, dacă este posibil, apreciați calitatea produsului prin intermediul spațiilor transparente ale ambalajului;
  • Citiți cu atenție informațiile înscrise pe etichetă/ambalaj sau solicitați vânzătorului/personalului din spațiile de comercializare informații suplimentare privind produsul pe care doriți să-l cumpărați, astfel încât acesta să corespundă dorințelor și posibilităților dumneavoastră financiare;
  • Denumirea `brizură de orez` sau `spărtura de orez` reprezintă faptul că produsul este constituit din boabe sparte de orez sau amestec de boabe sparte și boabe întregi de orez, denumire care nu implică faptul că produsul nu este comestibil, dar produsul cu această denumire este un produs inferior din punct de vedere al calității;

Citește și:

Românii cumpără mai multe abonamente TV și vorbesc mai puțin la telefon

  • Este recomandat să refuzați sortimentele de orez care sunt prezentate într-un ambalaj necorespunzător și care nu asigură integritatea produsului;
  • Puteți urmări modul de etichetare al diferitelor sortimente de orez și nu cumpărați produse neetichetate;
  • Refuzați sortimentele de orez pentru care aveți îndoieli privind calitatea și modul de informare prin etichetare;

Citește și:

Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează articole de încălţăminte

  • Refuzați sortimentele de orez care prezintă data durabilității minimale modificată sau depășită;
  • Solicitând și păstrând bonul de casă la cumpărarea diferitelor sortimente de orez puteți proba, în cazul în care, în mod justificat, doriți să reclamați calitatea/siguranța unui produs;
  • Nu cumpărați orez din locuri neautorizate, comerciantul respectiv nu vă poate elibera bon de casă cu care să justificați tranzacția comercială și riscați să achiziționați un produs neconform sau chiar nesigur, care poate să vă afecteze sănătatea.

Citește și:

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal