Un consumator slovac a cumpărat o mașină second-hand de la un dealer, iar după 2 luni a observat probleme la cablare. De asemenea, el a aflat că kilometrajul mașinii a fost manipulat. Așa că s-a plâns dealerului și a vrut să returneze mașina pentru a obține o rambursare. Dealerul a refuzat, spunând că în contractul de cumpărare este stipulat că cumpărătorul a avut ocazia de a testa vehiculul, iar acesta este vândut așa cum este, așa că acesta nu poate face plângere pentru orice fel de defecte care ar putea să apară.
Am primit informaţii false şi am cumpărat un produs care era diferit de ceea ce m-am așteptat. Pot să fac ceva chiar dacă vânzătorul este din altă țară?
După consultarea cu organizația locală de consumatori, consumatorul l-a informat pe comerciant că este ilegal să excludă responsabilitatea pentru defectele ascunse printr-o clauză de contract. Dealerul a convenit în cele din urmă să reducă prețul de cumpărare în mod proporțional cu defecțiunile.
Sursa: Europa.eu
– Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?
– Ia atitudine! – Direcţionează 2%!
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!