InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurare te informează despre asigurarea storno

InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurare te informează despre asigurarea storno

InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură : InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurări te informează despre Asigurarea CASCO

InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : Asigurarea storno

Sunt societăţi de asigurare care oferă pachete ce cuprind în pachetul de asigurare și pe cea de tip Storno. Aceasta este o asigurare care acoperă situația neplăcută în care, din anumite motive independente de dorința dumneavoastră, nu ați mai putut efectua călătoria și ați anulat-o. Suma asigurată este calculată în funcție de suma platită de asigurat ca valoare a serviciilor turistice.

Asigurarea Storno poate acoperi cazurile de: îmbolnăvire a asiguratului sau a unei rude a acestuia, respectiv decesul, pierdere a locului de muncă și a veniturilor, intentare a unei acțiuni de divorț în care este implicat asiguratul, furt al actelor necesare pentru efectuarea călătoriei (de exemplu, actele de identitate), situații politice speciale în țara de destinație (război, revoltă, terorism, calamități naturale ș.a.), situații speciale în care se află compania de transport, cea care asigură cazarea etc. Costurile de anulare practicate de agențiile de turism sunt, cel mai adesea, de 85-100% din preţul călătoriei.

InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură : InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurări te informează despre Asigurarea facultativă a locuinței

Există și în acest caz o extindere a asigurării, pe care o puteți cumpăra dacă ea există în oferta asigurătorului – cazul în care apare necesitatea urgentă a întoarcerii în țară și deci modificarea condițiilor de călătorie. Extinderea riscului de storno (întreruperea călătoriei) pe toată perioada călătoriei prin acoperirea zilelor din sejur rămase neconsumate plus acoperirea costului pentru un bilet de avion de întoarcere într-o anumită limită maximă de bani poate face obiectul unei clauze suplimentare negociate cu asigurătorul. Motivele reîntoarcerii mai devreme din călătorie sunt incluse în condițiile acestei clauze suplimentare și pot fi: decesul unei rude, distrugerea locuinței, chemarea în instanță pentru un proces, nașterea prematură a unui copil al asiguratului, evenimente pentru care prezența asiguratului înapoi la domiciliu este indispensabilă ș.a.

Nu uitați că, indiferent de destinația unde călătoriţi, asigurarea de călătorie vă oferă protecţie împotriva evenimentelor neașteptate care vă pot afecta neplăcut această călătorie. Dar atunci când alegeți o asigurare este importantă să analizați mai multe oferte de asigurare (acestea pot diferi între ele) și să o alegeți pe aceea care răspunde cel mai bine nevoilor dumneavoastră.

De asemenea, este important de reținut faptul că asigurarea de călătorie acoperă doar problemele apărute în timpul călătoriei sau în legătură cu aceasta.

InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură : InfoCons Protecția Consumatorilor te informează despre educația financiară

 

Mai multe informatii pe asigurare.infocons.ro

 

 

Sursa : Autoritatea de Supraveghere Financiară ( ASF )

Semnătura : Departamentul InfoCons de Asigurare

 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și