Cum pot să actualizez datele din contractul de energie electrica ? InfoCons protectia consumatorilor de energie electrica

Cum pot să actualizez datele din contractul de energie electrica ? InfoCons protectia consumatorilor de energie electrica

 

Dacă ești titularul contractului de furnizare a energiei electrice și au apărut, față de momentul încheierii contractului, modificări în ceea ce privește:

  • Numele/denumirea;
  • Adresa de corespondență;
  • Adresa de domiciliu/sediului;
  • Adresa locului de consum;
  • Număr telefon;
  • Număr fax (dacă este cazul);
  • Adresa de e-mail;
  • Datele înscrise în actul de identitate.

 

Cum te poti reconecta la reteaua de energie electrica daca ai fost deconectat ?! – InfoCons protectia protectia consumatorilor de energie electrica

 

Atunci ești obligat să informezi furnizorul cu privire la modificările intervenite pentru a se efectua actualizarea datelor. Poți face acest lucru printr-o cerere scrisă, sau prin completarea Formularului Actualizare date cu caracter personal, de pe platforma furnizorului, împreună cu o copie a actului de identitate/ dovada de reprezentant, certificat de nomeclatura stradală în cazul modificării adresei locului de consum, prin unul dintre următoarele canale de comunicare:

  • online;
  • direct, la oricare Centru de Relații cu Clienții;
  • prin servicii de corespondență, la adresa furnizorului
  • telefonic

 

Semnat : Departamenul InfoCons  energie electrica

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor  membră cu drepturi depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat cyber security , energie electrica , energie, gaze naturale, furnizor energie , distribuitor energie 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și