InfoCons despre asigurarea de sănătate – Protecția Consumatorilor te asigură !

InfoCons despre asigurarea de sănătate – Protecția Consumatorilor te asigură !

 

Citește și : Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorului – Tetanosul , un risc prevenibil

De ce avem nevoie de o asigurare de sănătate ?

Atunci când te confrunți cu o problemă serioasă de sănătate, analizele medicale, tratamentele și/sau spitalizarea presupun cheltuieli care pot destabiliza orice buget. Costurile mari nu sunt, însă, singurele piedici ridicate de sistemul sanitar de stat. Lipsa medicamentelor și/sau gradul scăzut de compensare a acestora, lipsa aparaturii performante, condițiile deplorabile din multe spitale, programările târzii cauzate de penuria de specialiști și, implicit, listele interminabile de așteptare sunt alte câteva obstacole pe care orice pacient le întâlnește în sistemul sanitar de stat din România.

Cheltuielile efectuate in caz de imbolnavire, accident de circulatie, de munca sau in eventualitatea unei operatii iti pot destabiliza serios bugetul. Odata ce ai o asigurare privata de sanatate, nu mai trebuie sa scoti bani din buzunar pentru serviciile medicale contractate. Produsele de asigurare facultativade sanatate acopera in mod uzual :

  • Consultatii
  • Spitalizare
  • Investigatii medicale
  • Interventii chirurgicale

Citește și : Ești asigurat ? InfoCons Protectia Consumatorilor te asigură : Hyundai – Vagon pentru pasageri

Serviciile se deconteaza integral sau cu anumite deduceri de catre clinicile si spitalele private cu care colaboreaza asiguratorul. Asigurarile private de sanatate pot avea limite de despagubire maxime pe un an de asigurare sau pe tipurile de servicii acoperite, dar exista si produse cu acoperire nelimitata.

Sursa : UNSAR

Semnătura : Departamentul InfoCons Asigurare

 

 

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi  depline în Organizația MondialăConsumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection Fii Un Exemplu Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Risc , Măsuri , Pericol , Operator economic , Material , Produs , Aparate , Asigurare , Asigurat , Sănătate , Piele , Imbolnăviri , Internări , Asigurare de sănătate

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și