Zboruri anulate spre Belgia – Află despre drepturile pasagerilor în transportul aerian cu InfoCons !

Zborul a fost anulat ? InfoConsProtecția Consumatorului vă oferă informații despre drepturile pe care le aveți în această situație !

Un zbor este considerat anulat în următoarele situații :

  • Orarul inițial de zbor a fost anulat și ați fost transferat către un alt zbor planificat ;
  • Avionul a decolat, dar a fost obligat să se întoarcă pe aeroportul de unde a plecat și ați fost transferat către altzbor.
  • Avionul ajunge pe un aeroport decât cel indicat pe bilet, cu două excepții:
    • Sunteți de acord cu transportul alternativ (în condiții comparabile de transport și în cel mai scurt timp posibil) către aeroportul de destinație sau  altă destinație convenită de dvs. În acest caz, nu se consideră ca fiind o anulare, ci o întârziere.
    • Aeroporturile de sosire și de destinație deservesc același oraș sau  În acest caz, nu se consideră ca fiind o anulare, ci o întârziere.

 

Citește și : Alertă ! InfoCons Protecția Consumatorilor te informează despre călătoriile spre Bulgaria !

 

Asistență în cazul unui zbor anulat – Află ce presupune cu InfoCons Protecția Consumatorilor

 

În cazul anulării zborului, pasagerii au dreptul de a li se oferi gratuit mese şi băuturi răcoritoare, direct proporţionale cu timpul de aşteptare şi două apeluri telefonice, mesaje prin telex, telefon sau fax.

În eventualitatea unei redirecţionări, dacă ora de plecare anticipată a unui nou zbor este la cel puţin o zi după ora de plecare programată pentru zborul anulat, pasagerii au dreptul de a li se oferi gratuit cazare hotelieră şi transportul dintre aeroport şi locul cazării.

Citește și : ATENȚIE la ALERTELE pentru diferite tipuri de ÎNCĂRCĂTOARE , pericol de INCENDIU și ȘOC ELECTRIC !

 

Află mai multe despre drepturile pasagerilor în transportul aerian AICI .