Tu cum îți alegi notarul?

Trebuie să facem o procură, un contract de vânzare-cumpărare sau alte documente și avem nevoie de un notar.

Cum alegem? Mergem la notarul cel mai apropiat? Nimeni nu ne poate obliga să apelăm la un notar asa-zis `agreat`, o practică a unor bănci, ceea ce nu este nici legal, nici moral.

Putem consulta tabloul notarilor din localitatea respectivă și să mergem la doi, trei notari, pentru a negocia anumite costuri. Putem plăti doar prin cont bancar sau prin card, iar dacă nu acceptă decât plata cash, să ne punem o intrebare: De ce?

Dacă suntem nemulțumiți de serviciile notariale, de atitudine sau de orice problemă legată de activitate sau cabinet, apelați cu încredere, gratuit, la InfoCons.

Am lansat primul Centru de Consiliere, Informare și Soluționare în Domeniul Serviciilor Notariale, 021-9615*. Apelați direct la secțiunea de reclamații din site-ul InfoCons sau direct din aplicația InfoCons la reclamatii@protectia-consumatorilor.ro.

Ia atitudine! Ai drepturi, nu te lăsa furat!

Fii cu o9atitudine!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal