Furnizarea serviciului de acces la internet poate fi suspendată pe parcursul derulării contractului.

La cererea ta

Unii furnizori le oferă clienţilor lor posibilitatea de a solicita suspendarea serviciului pentru o perioadă limitată.

Posibilitatea de a solicita suspendarea temporară a serviciului şi condiţiile realizării acesteia trebuie să fie specificate în contractul pe care l-ai încheiat cu furnizorul tău. Dacă eşti interesat de această facilitate, verifică unde şi cum trebuie să depui cererea, care este perioada maximă pentru care poţi solicita suspendarea furnizării serviciului, dacă această perioadă va prelungi proporţional durata contractuală iniţială, în ce condiţii se realizează reconectarea, dacă se percep taxe pentru reconectare etc.

Din iniţiativa furnizorului

În anumite situaţii, precizate în contract, furnizorul poate decide să îţi suspende furnizarea serviciului. De regulă, suspendarea serviciului poate fi cauzată de neplata facturilor în termenul indicat în contract, de existenţa unui risc asupra securităţii reţelei sau de nerespectarea altor obligaţii contractuale. Contractul trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii referitoare la suspendare: în ce cazuri poate fi suspendată furnizarea serviciilor, eventualele consecinţe ale suspendării asupra celorlalte drepturi si obligaţii contractuale, precum si în ce condiţii se poate relua furnizarea serviciului (de exemplu, după plata la zi a facturilor şi a unei taxe de reconectare).

InfoCons – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Sursa: ANCOM

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal