In perioada aprilie-mai 2015 InfoCons, in parteneriat cu studentii Facultatii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice, a realizat un studiu cu privire la informatiile ce se regasesc pe site-urile clinicilor private din Romania. Studiul a constat in analiza site-urile a 5 clinici private dupa cum urmeaza: REGINA MARIA (SC Centrul Medical Unirea SRL), MEDLIFE (SC Medlife SA), MEDICOVER (SC Medicover SRL), HIPOCRAT (SC Hipocrat Medical 2000 SRL) și SANADOR (SC Sanador SRL).

In cadrul studiului, pe site-urile clinicilor, au fost urmariti urmatorii parametri:

  • Afisarea programului de functionare:
    • Toate clinicile au afisate pe site programul de functionare;
  • Posibilitatea de a realiza o programare online:
    • Toate clinicile ce au facut obiectul studiului ofera aceasta posibilitate;
  • Posibilitatea de a realiza o programare prin intermediul telefonului:
    • Toate clinicile ofera aceasta posibilitate;
  • Postarea numarului de inregistrare ca si operator de date cu caracter personal:
    • 60% din clinicile ce au facut obiectul studiului au mentionat pe site numarul de inregistrare ca si operator de date cu caracter personal;

  • Afisarea pe site a telefonului consumatorului:
    • Nicio clinica nu are afisat pe site telefonul consumatorului;
  • Link catre site-ul protectiei consumatorilor:
    • 40% din clinici au afișat pe site linkul către site-ul protecției consumatorilor;

  • Afisarea pe site a preturilor aferente serviciilor oferite:
    • Toate clincile private analizate au mentionat pe site preturile aferente serviciilor oferite;
  • Posibilitatea achitarii in rate a serviciilor oferite:
    • 60% din clinici ofera posibilitatea achitarii in rate a serviciilor oferite;

  • Afisarea pe site a informatiilor privind achizitionarea unui abonament pentru o serie de servicii oferite:
    • Toate clinicile ofera posibilitatea achizitionarii de abonamente;
  • Mentionarea pe site a datelor de contact (adresa, telefon, fax și mail):
    • Toate site-urile ce au fost analizate in cadrul studiului au afisate datele de contact ale clinicilor;
  • Mentionarea datelor de identificare fiscala:
    • 40% din clinici au prezente pe site datele de identificare fiscala.

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal