Aplicatia Gratuita InfoCons Protectia Consumatorilor
Aplicatia Gratuită InfoCons Protectia Consumatorilor

În cazul în care zborul pleacă cu întârziere, ai dreptul la asistență, la rambursare sau un zbor de întoarcere (acesta din urmă dacă întârzierea te-a împiedicat să ajunhi la zborul de legătură), în funcție de durata întârzierii și de distanța zborului.

Dacă ai ajuns la destinația finală cu o întârziere de peste 3 ore, ai dreptul la despăgubiri, cu excepția cazului în care întârzierea a fost cauzată de circumstanțe extraordinare.  Compania aeriană trebuie să dovedească acest lucru furnizând, de exemplu, extrase din jurnalele de bord sau rapoarte referitoare la incidente. Compania trebuie să ofere aceste dovezi organismului național competent, precum și pasagerilor vizați, în conformitate cu dispozițiile naționale privind accesul la documente.

Zbor intarziat InfoCons Protectia Consumatorilor