Pentru ca este inceput de saptamana, InfoCons va prezinta situatia reclamatiilor inregistrate in saptamana 7-13 septembrie 2015.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum inregistrate in saptamana 7-13 septembrie 2015 este format din:

  • Servicii de telefonie mobila – 19%
  • Domeniul activitatii notariale 18%
  • Furnizori de apa – 9%
  • Pachete de vacanta- 9%
  • Furnizori de energie – 9%
  • Paine, cereale, orez si paste- 9%
  • Transport aerian – 9%
  • Cumparaturi online – 9%
  • Asigurari auto- 9%

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal