Situatie reclamatii in perioada 27 aprilie – 10 mai 2015

InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor in saptamana 27 aprilie – 3 mai 2015 si saptamana 4 – 10 mai 2015.

Un top 10 al celor mai reclamate subiecte de consum in perioada 27 aprilie-3 mai 2015, dupa cum urmeaza : Servicii de telefonie mobila 9% ; Credite si carduri de credit 13% ; Carne si produse din carne 13% ; Cumparaturi online 13%; Bauturi alcoolice 5% ; Asigurari auto 9%; Cafenele baruri si restaurante 5% ; Produse tehnologice de informare si comunicare (IT) 4% ; Transport feroviar 13% ; servicii postale 4%;

Situatie reclamatii in perioada 27 aprilie - 10 mai 2015 - InfoCons

In saptamana 4 – 10 mai 2015, topul celor mai reclamate subiecte este format din urmatoarele domenii: Servicii de telefonie mobile 11%; Servicii postale 6% ; Servicii de telefonie fixa 6% ; Transport terestru 6% ; Haine, incaltaminte si accesorii 17% ; Produse tehnologice de informare si comunicare (IT) 6% ; Cultura si divertisment 6% ; Asigurari auto 6% ; Produse electronice 12% ; Altele 12%;

Situatie reclamatii in perioada 27 aprilie - 10 mai 2015 - InfoCons

InfoCons – A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine! – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal