Regulamentul de organizare a Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar şi de funcţionare a Colegiului de coordonare

Regulamentul de organizare a Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar şi de funcţionare a Colegiului de coordonare (PDF)

Pentru informații suplimentare, puncte de vedere, opinii, vă rugăm să le transmiteți până Miercuri, 28 Octombrie 2015, la adresa de e-mail alexandru.paunescu@bnro.ro.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal