Rechemare/Retragere produse alimentare – august 2021

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă
  3. Rechemare/Retragere produse alimentare – august 2021
  1. Rechemare produse – Înghețată Milka – METRO

Va informam ca Metro Cash & Carry Romania, ca urmare a notificarii primite din partea furnizorului Froneri Ice Cream Romania SRL, a initiat retragerea de la comercializare si de la clienti a articolului mentionat mai sus.

Motivul rechemarii: prezenta oxid de etilena in aditivul utilizat – guma de carruba.

In cazul in care ati cumparat produsul mentionat mai sus, va rugam sa nu- l consumati si sa- l returnati in magazinele Metro Cash & Carry Romania SRL pana pe 20.08.2021, urmand sa primiti contravaloarea lui.

2. Rechemare produse – înghețată Milka și Kit Kat – FRONERI

Froneri Ice Cream România recheamă de pe piața din România produsele din gama sa de înghețată din loturile enumerate mai jos:

Motivul rechemării: Froneri Polonia și Froneri Franța, în calitate de producători ai produselor enumerate mai sus, au fost informate de către unul dintre furnizorii lor cu privire la o problemă de reglementare referitoare la un număr mic de loturi de ingrediente stabilizatoare pe bază de plante, utilizate în producția sa de înghețată și care a afectat, de asemenea, un număr de producători, deoarece acesta este un ingredient comun utilizat la fabricarea înghețatei. Loturile respective de ingredient stabilizator depășesc limitele legale permise de reglementările în materie pentru oxidul de etilenă.

Stabilizatorii pe bază de plante utilizați de Froneri sunt livrați ca un amestec de ingrediente stabilizatoare diferite și sunt folosiți în cantități extrem de mici în produsele noastre finite, astfel încât este considerat foarte puțin probabil să prezinte un risc pentru sănătatea consumatorilor. Producția
de bunuri care folosesc loturile afectate ale ingredientului stabilizator a fost oprită.

Conform reglementărilor în vigoare, produsele afectate aflate sub controlul nostru au fost plasate în carantină, și am început o campanie de retragere a acestora.

Rechemarea privește EXCLUSIV produsele din loturile enumerate mai jos cu datele de valabilitate aferente:

Toate celelelate produse ale Froneri Ice Cream România, diferite de loturile de mai sus NU sunt afectate.

Sfaturi pentru consumatori:
Ca parte a angajamentului nostru puternic de a asigura sănătatea și siguranța consumatorilor noștri vom continua să monitorizăm situația și îi vom informa pe consumatori în mod corespunzător.

Froneri solicită consumatorilor să NU consume produsele din loturile mai sus menționate, sfătuindu-i să le distrugă sau să le returneze la punctul de vânzare din care le-au achiziționat. În cazul returnării, este necesară prezentarea bonului fiscal. Consumatorii sunt rugați să returneze produsul cu datele menționate mai sus cel târziu până la data de: 09.08.2021
Pentru noi sănătatea și siguranța consumatorilor noștri rămân cele mai mari priorități. În contextul de mai sus, ne cerem scuze pentru neplăcerile apărute.

3. Rechemare produse – Înghețată diverse sortimente – CARREFOUR

Va informam ca urmare a notificarii primite din partea producatorului Froneri Franta, CARREFOUR ROMANIA SA a initiat retragerea de la comercializare si rechemarea de la clienti a articolelor mentionate mai jos.

Motivul rechemarii: prezenta oxid de etilena in aditivul utilizat in fabricarea produselor – guma de carruba

4. Rechemare produse – Înghețată – METRO

Va informam ca Metro Cash & Carry Romania, ca urmare a notificarii primite din partea producatorului Froneri France SAS, a initiat retragerea de la comercializare si de la clienti a articolelor mentionate mai sus.

Motivul rechemarii: prezenta oxid de etilena in aditivulul utilizat – guma de carruba.

5. Rechemare produse – înghețată – multiple sortimente – CORA

Dacă ați achiziționat aceste produse, vă rugăm să nu le consumați
și vă așteptăm la Serviciul Clienți în orice magazin cora, pentru returnarea și rambursarea acestora.

Chiar dacă nu mai dețineți bonul fiscal care să ateste cumpărarea acestor produse, veți primi contravaloarea acestora.

1). CORA DESERT LIEGEOIS CIOCOLATĂ 255G /4×125 ML
2). CORA ÎNGHEŢATĂ CIOCOLATĂ GLAZURĂ 393G/4×110 ML
3). CORA ÎNGHEŢATĂ VANILIE/CĂPŞUNI 451G/12×60 ML
4). CORA ÎNGHEŢATĂ CACAO/FISTIC 451G/12×60 ML
5). CORA ÎNGHEŢATĂ NUCĂ COCOS RASĂ 487G/1 L
6). CORA ÎNGHEŢATĂ VANILIE/CARAMEL 393G/4×110 ML
7). CORA ÎNGHEŢATĂ ROM ŞI STAFIDE 534G/1000 ML
8). CORA ÎNGHEŢATĂ CIOCOLATĂ NEAGRĂ 500G/1000 ML
9). CORA ÎNGHEŢATĂ VANILIE CĂPŞUNI CIOCOLATĂ 12 BUC/368 G

6. Rechemare produs – Desert cu miez de bezea 270 g – CORA

Dacă ați achiziționat aceste produse, vă rugăm să nu le consumați și vă așteptăm la Serviciul Clienți în orice magazin cora, pentru returnarea și rambursarea acestora.

Chiar dacă nu mai dețineți bonul fiscal care să ateste cumpărarea
acestor produse, veți primi contravaloarea acestora.

7. Rechemare produse – Inghetata MARS

Mars a inițiat procedura de rechemare a mai multor produse din gama sa de înghețată.

Motivul retragerii : prezența oxidului de etilena.

ESTE IMPORTANT că, deși nivelul de oxid de etilenă din ingredientul afectat este peste limitele legale pentru Europa, Mars foloseste doar o cantitate mică din acest ingredient în produsele de înghețată. Ca urmare, nivelul de oxid de etilenă din înghețată este minimal și mult sub limitele legale din Europa pentru ingredient. Consumarea produsului nu este
nocivă.

Mars confirma că DOAR produsele, loturile și datele de valabilitate enumerate mai jos sunt afectate.
Persoanele care au achizitionat unul sau mai multe dintre produsele de mai jos, sunt invitate sa contacteze MARS si sa trimita poza ambalajului fiecarui produs, impreuna cu numele și prenumele, numarul de telefon, adresa de e-mail si adresa postala printr-un mesaj la adresa [email protected]

Pentru validarea cererii este necesar ca în poza/pozele transmise să fie vizibile data valabilității și codul lotului pentru fiecare produs. Aceste informații se regasesc pe spatele ambalajului.

Clientilor li se va rambursa contravaloarea produselor achizitionate sub forma unui voucher de cumpărături. Este important sa fie pastrat ambalajul fizic al produsului până la data la care este primit voucherul.

Pentru orice întrebări, puteti contacta Mars Consumer Care la: [email protected]

SURSA: ANSVSA

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Pe același subiect

Distribuie

Meniu