Eticheta permite consumatorului să facă o alegere în cunoștința de cauză pe baza informației transmise în punctul de vânzare și, dacă va cumpăra un produs, să știe cum îl poate utiliza cel mai bine.

Informații esențiale despre produs:

  • Data durabilității minimale;
  • Ingrediente
  • Etichetarea originii
  • etc.

Norme legilstive:

  • Legea nr. 363/2007 privind practicile comerciale incorecte
  • Legea nr. 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativa

Publicitate înșelătoare

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal