Nu esti multumit de produsele pentru care ai platit?

Ai o problemă cu un produs pe care l-ai cumpărat? S-ar putea să ai întrebări referitoare la modul în care poți rezolva această problemă. Această pagină are ca scop să îţi indice opțiunile pe care le ai la dispoziție şi instrumentele de care te poţi folosi pentru a rezolva problema, astfel încât să îţi cunoști #yourEUright.

Citește și:

Creditului ipotecar- Asigurarea creditelor ipotecare și alte servicii

Ţi se va arăta cum poţi obţine mai multe informaţii despre aceste opțiuni, atât online cât şi offline. De asemenea, acest site îţi prezintă și câteva întrebări frecvente pe care le-au avut și alţi consumatori din UE în trecut şi îţi arată unde poţi găsi ajutor.

Sursa: Europa.eu

Citește și:

– Smartwatch pentru copii, retras de pe piaţă de Comisia Europeană, pe motive de securitate

Știați că?…. Economisire energie prin aparatele din dormitor

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal