Lansarea Campaniei `o9atitiudine pentru cultură!`

În această seară plină de stele, a douăzeci și patra din an, la 157 de ani de la primul pas făcut de români pentru o Românie unită, am lansat, împrună cu Teatrul Metropolis și alături de partenerii noștrii, Secretariatul General al Guvernului, Consiliul General al Municipului București, Inspectoratul Școlar al Municipiului București și Pleshoo, Campania `o9atitudine pentru cultură!`.

Prin campania `o9atitudine pentru cultură!` dorim redobândirea valorii culturale și readucerea în spațiul public a tot ce constituie identitatea României și a românilor deopotriva. Campania are ca prim obiectiv creșterea nivelului de educare și informare a cetățenilor cu privire la cunoașterea operelor de artă românești indiferent de forma de exprimare a acestora, cât și a spectacolelor de teatru și a actorilor români, dar și perpetuarea elementelor culturale ce formează istoria unei națiuni.

În această primă fază a proiectului sunt implicate 400 de locații din Municipiul București, precum unități de învătământ, unități spitalicești și administrative, urmând ca pe viitor proiectul să se extindă la nivel național.

Puteți urmări mai multe informații despre campanie și evoluția materialelor diseminate pe pagina dedicată: http://cultura.o9atitudine.ro/

Directorul Teatrului Metropolis, actorul George Ivașcu a declarat:

Să preţuieşti o naţiune înseamnă să respecţi şi să cultivi permanent ceea ce se transmite prin cultura ţării. Aşa cum spunea Marin Preda: “Cultura e o formă de viaţă prin care o colectivitate umană îşi exprimă forţa creatoare`. Prin lansarea în şcoli a proiectului o9atitudine pentru cultură!, urmărim să educăm şi să formăm elevii prin cultură şi artă. În orice ţară din lume, cultura este un serviciu public, iar serviciile culturale se adresează consumatorului cultural şi sunt activităţi ce au scopul de a răspunde unor nevoi umane: nevoia de cunoaştere, nevoia de acţiune şi de participare, de afirmare în societate, precum şi nevoia de imaginar şi de a învăţa să-ţi petreci timpul liber

Arta este creativitate, creativitatea este creație și este divină. Important este să o ascultăm, să o vedem, să o simțim, să ne implicăm, să adoptăm fiecare o9atitudine pentru cultura și sper ca împreună să nu uitam și să vedem ce avem, ce suntem și ce este cu adevarat lângă noi.`

a declarat Sorin Mierlea, președintele InfoCons.

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal