InfoCons a infiintat Centrul de Resurse Sociale destinat proiectelor educationale, culturale si Hub Social

InfoCons a infiintat Centrul de Resurse Sociale destinat proiectelor educationale, culturale si Hub Social

Speram ca pana in anul 2022 sa avem peste 50 de unitati inrolate in cadrul Centrului

 

InfoCons a infiintat Centrul de Resurse sociale destinate proiectelor educationale, culturale cat si Hubul Social pentru sprijinirea dezvoltarii intercomunicarii societatii civile cu patronatele, sindicatele, autoritatile publice si agentii economici, cu implicare in Programele pe urmatoarele domenii :

 

  • Protectia consumatorilor;
  • Mediu;
  • Sanatate;
  • Cultura;
  • Financiar bancar;
  • Financiar nebancar – pensii private;
  • Energie (gaze naturale si energie electrica)
  • Protectia persoanelor cu dizabilitati;
  • Alimentatie sanatoasa;
  • Telecomunicatii;
  • Transport;
  • Auto;
  • Turism;
  • Utilitati publice;

In cadrul Campaniilor InfoCons “o9atitudine!”

InfoCons invita pe aceasta cale partenerii sociali sa se alature Proiectului intiat de InfoCons, parteneri din domeniul organizatiilor neguvernamentale, sindicate, patronate, autoritati publice, agenti economici cu activitate in domeniile mentionate in vederea dezvoltarii si consolidarii dialogului.

Inaugurarea Centrului va avea loc in data de  15 Martie 2022 cu ocazia Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor, prilej cu care va incepe o noua etapa pentru societatea civila din punct de vedere al facilitarii dialogului cu celelalte entitati.

Centrul este situat in Bucuresti, sectorul 2 in zona centrala, accesibila atat din punct de vedere al transportului cu mijloacele publice de transport, cat si auto.

Pentru a putea depasi aceste provocari in domeniul social, InfoCons a infiintat InfoCons Hub, in cadrul caruia a fost creat cadrul institutional pentru dialog cu firmele/organizatiile/institutiile  ce dezvolta proiecte sociale, sprijinind astfel dezvoltarea tehnologiilor moderne pe piata , mentinand in acelasi timp increderea si un nivel de protectie adecvat consumatorilor.

Prin urmare, InfoCons Hub pune bazele dezvoltarii unei modalitati de comunicare si colaborare eficienta, prin care atat autoritatea, cat si  partenerii sociali si/sau alte entitati interesate sa inteleaga mai bine oportunitatile si riscurile generate, astfel incat solutiile optime sa fie transpuse in practica mai usor.

Totodata, InfoCons Hub  inseamna si noi oportunitati pentru consumatori, pentru entitati, dar si pentru autoritati. Prin urmare, este important ca toate partile implicate sase concentreze asupra oportunitatilor si beneficiilor generate de inovatii, dar si asupra riscurilor ce pot aparea si a solutiilor de prevenire sau de atenuare a acestora.

 

 

“Un astfel de Centru de Resurse Sociale va ajuta atat societatea civila din Romania cat si implementarea Proiectelor culturale si educationale fiind un spatiu unde pot fi organizate intalniri, expozitii, dezbateri, alte tipuri de evenimente culturale si educationale. InfoCons vine in sprijinul tuturor entitatilor din Romania prin punerea la dispozitie a unui spatiu comun unde accesul la intercomunicare va fi mult mai facil si accesibil tuturor partilor interesate.”

 

 

Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons

 

Aparitii in presa :

 

Stiri pe Surse :

https://www.stiripesurse.ro/infocons-a-deschis-portile-centrului-de-resurse-sociale-destinat-proiectelor-educationale-culturale-si-hub-social_1887414.html

Ziarul Profit:

https://www.ziarulprofit.ro/index.php/infocons-a-deschis-portile-centrului-de-resurse-sociale-destinat-proiectelor-educationale-culturale-si-hub-social/

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal