GHID LOCATARI LA BLOC – Cum igienizam spatiile comune?

Este posibil ca persoana angajată pentru efectuarea curățeniei să absenteze sau să limiteze timpul alocat igienizării blocului.

  • Cumpărați mănuși menajere, dezinfectanți, detergenți dedicați suprafețelor particulare din imobil, lavete, mopuri, găleți și echipamente de protecție (măști, halate) de unică folosință.
  • NU utilizați același ustensile și echipamente în spațiile interioare (în apartamente). Depozitarea ustensilelor și a echipamentelor folosite se face în spațiile special desemnate de către reprezentanții Asociației.
  • Aerisiți și igienizați spațiile comune zilnic, prin rotație (1 – 2 vecini de palier, păstrați distanța recomandată de minim 1 metru):
    – scări;
    – ușa de la intrare în scară (mânere, geam);
    – balustrade;
    – ascensor (butoane, mânere, uși);
    – interfon;
    – cutii poștale;
    – ferestre (geamuri, rame, mânere);
    – alte suprafețe din spațiile comune (subsol, uscătorii, hol, palier).
  • Evitați măturarea spațiilor comune datorită riscului de ridicare în aer a particulelor microbiene.
    Minimizați posibilitatea infectării utilizând exclusiv mopul și soluții lichide de dezinfectare, preferabil pe bază de clor.
  • Eliminați afișele, anunțurile, decorațiunile și orice alte obiecte care ar putea îngreuna sau împiedica igienizarea corectă.
  • Evitați folosirea liftului pe cât posibil, în special dacă locuiți la etajele inferioare.
  • Spălați-vă pe mâini și dezinfectați-vă după ce faceți curat și de fiecare dată când este necesar.

Sursa : fiipregatit.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal