CE PUTEŢI FACE?

Descărcaţi aplicaţia mobilă oficială a băncii dvs. şi asiguraţi-vă că accesaţi de fiecare dată pagina web reală a băncii.

Evitaţi conectarea automată la pagina web sau aplicaţia online a băncii.

Nu partajaţi sau divulgaţi nimănui numărul cardului bancar sau parola.

Dacă este disponibilă, instalaţi o aplicaţie de securitate mobilă care vă va avertiza în cazul oricărei activităţi suspicioase.

Dacă vă pierdeţi telefonul mobil sau vă schimbaţi numărul, contactaţi banca pentru a vă actualiza informaţiile.

Nu partajaţi informaţiile cu privire la contul dvs. prin mesaje text sau e-mail.

Utilizaţi întotdeauna o reţea Wi-Fi sigură atunci când vă conectaţi la pagina web sau aplicaţia mobilă a băncii.

Nu vă conectaţi niciodată de la o reţea Wi-Fi deschisă! Verificaţi frecvent extrasele de cont

 

Sursa :CERT.RO

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal