Distracție sau dezastru?

  1. Acasă
  2. Blog
  3. Distracție sau dezastru?

Atunci când avem mai multe zile libere, mini vacanțe, concedii și timp la dispoziție, încercăm să ne diversificăm activitațile frecventând diferite spații amenajate pentru distracție și mișcare. Aș putea menționa parcuri tematice acvatice, cu tobogane sau alte zone de distracție, parcuri de distracții în aer liber, roți învârtite luminite, vată pe baț și cine mai stie ce parcuri cu tiroliene, cățărări prin copaci, parcuri tip paintball sau de tras cu arme cu aer comprimat, cu bile de vopsea, circuite de poligoane cu arme adevarate și cine mai știe ce…

Cu toate acestea, mergem să ne distrăm și ne rănim în topogane neconforme, care se strică și ne accidentează, în tot felul de mașinării de distracție, accidente prin care o bilă cu vopsea scoate ochiul unui participant și din distracție ne trezim la spital, suferim atât noi, cât și cei de lângă noi și totul se transformă într-un dezastru.

ATENȚIE! Când decidem să participăm la astfel de activități, trebuie să verificăm dacă spațiile alese au autorizație de functionare și dacă aceasta este la vedere, să ținem cont de informările de securitate purtate de echipamentele de protecție și să fim atenți cum le utilizăm.

Ar fi indicat să solicităm de fiecare dată bonul fiscal pentru atestarea sumelor plătite, pentru a avea o dovadă justificativă în cazul în care vrem să facem o reclamație.

Foarte important este să nu lăsăm copiii neînsoțiți la mașinăriile care pot reprezenta un risc.

Atunci când cumparăm tot felul de lucruri, amintiri, cadouri sau ceva de mâncat din aceste locuri, să solicităm și bonul fiscal. Este prima măsură că acel serviciu (produs) trece printr-un lanț de trasabilitate, este autorizat și sigur avem și dovada că am achiziționat produsul din locul respectiv.

De asemenea, pentru orice dubiu sau activitate care ni se pare neavizată și neautorizată de primarie, ISU sau alte organisme abilitate, putem face o sesizare.

Nu uitați că astfel avem șansa de a-i salva pe cei care vin după noi să nu pateasca ce am pățit noi și îi ferim de orice tip de accident.

Depinde de noi să luăm atitudine și să avem o9atitudine!

Sorin Mierlea – Președinte InfoCons

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Meniu