Deschiderea lucrarilor Intalnirii europene anuale a LIMRA (Life Insurance Marketing and Research Association)

Luni, 24 septembrie, reprezentantii Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – o9atitudine! au participat la deschiderea lucrarilor Intalnirii europene anuale a LIMRA (Life Insurance Marketing and Research Association), ce a avut loc la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti.

Desfasurata anul acesta sub genericul ‘Dezvoltarea de maine prin cele mai bune practici de astazi’, intalnirea europeana anuala a LIMRA ofera liderilor in asigurari de viata informatii strategice si tactice din industria de profil si domeniile conexe.
Principalele teme de dezbatere din prima zi de conferinta au inclus o perspectiva globala asupra asigurarilor de viata si a companiilor care activeaza in acest domeniu, atitudinea consumatorilor romani asupra asigurarilor si rolul campaniilor de informare si educare, bancassurance ca oportunitate strategica sau impactul tehnologiei asupra vanzarii asigurarilor de viata si modul in care asiguratorii trebuie sa se adapteze noii ere digitale.

In cadrul acestui eveniment, domnul Presedinte al A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine! -, Sorin Mierlea, a declarat: ‘Principala problema in relatia asigurator – client este ca acestuia din urma nu i se explica terminologia folosita in descrierea produsului vandut. Pentru a sti cu adevarat ce vrei, de ce ai nevoie, trebuie ca, mai intai de toate, sa intelegi ce ti se vinde. Programele de educare si informare sunt in acest moment mult mai utile decat elaborarea unor strategii de vanzare care sa iasa din tipare. Acestea pot pune bazele unei relatii eficiente, pe termen lung, cu clientul`

Printre speakerii prezenti la aceasta Conferinta, s-au numarat: Robert KERZNER, President and CEO, LL Global, USA, Jeff PAUL, Divisional Director, Agency – Liberty Life, South Africa, Bruce HOWE, CEO – HSBC Europe si Violeta CIUREL, President & CEO – AXA Life Insurance, Romania.

Dezbaterile si panelurile de discutie din cadrul Intalnirii europene anuale a LIMRA 2012 au avut loc pe 24 si 25 septembrie la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, bucurandu-se de participarea profesionistilor si specialistilor de renume international.

InfoCons -InfoCons – o9atitudine ! – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal