Contractele încheiate cu furnizorii de servicii de telecomunicații

Furnizorul de servicii de telecomunicații trebuie:

  • să vă dea un contract scris, cu informații despre tarifele și taxele aplicabile
  • indice nivelurile minime de calitate a serviciului
  • să vă dea informații detaliate despre durata contractului și condițiile de reînnoire a acestuia.

După ce semnați un contract cu un furnizor de telecomunicații, aveți dreptul:

  • să reziliați contractul dacă furnizorul schimbă termenii și condițiile din contractul inițial
  • să schimbați furnizorul de servicii de telecomunicații (linia fixă sau mobilă) fără a vă schimba numărul de telefon, într-o singură zi lucrătoare.

Întotdeauna ar trebui să aveți acces la numărul de urgență 112 apelabil peste tot în UE, de pe orice telefon, inclusiv telefoane publice și mobile.

Sursa: europa.eu

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal