Care sunt drepturile și obligațiile voastre atunci când încheiați un contract de asigurare?

Ca asigurat, aveți următoarele drepturi:

-dreptul de a modifica contractul (de exemplu, posibilitatea de a schimba numele beneficiarului sau modul de plată al primelor).

-dreptul de a solicita încheierea unor clauze suplimentare.

Obligațiile asiguratului sunt următoarele:

-plata primei de asigurare.

-obligația de a informa pe asigurator în privința modificării circumstanțelor care agravează riscul și obligația de intreținere a bunului asigurat în bune condiții, conform legislației în vigoare.

-obligația de a notifica asigurătorul asupra tuturor împrejurărilor care agravează riscul.

Citește și:

– Mai multe informații despre E482

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal