În unele cazuri, acestea vin din partea unor conturi controlate de atacatori și au scopul de a vă determina să le transmiteți (involuntar) date personale, date financiare sau de autentificare.
În acest caz, atacatorii pretind a fi Centrul de Suport Instagram și amenință cu închiderea contului, dacă datele nu vor fi validate în 24 de ore accesând un anumit link. Deși pe această rețea socială link-urile sunt inaccesibile direct, utilizatorii primesc și indicații despre cum pot totuși accesa acel URL.
Este evident o tentativă de #phishing. Ce alte elemente din captură v-ar determina să ajungeți la concluzia că este o păcăleală?
Sursa : CERT-RO 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal