ANPC a sanctionat EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL (EVOMAG), STUDIO MODERNA SA, JUMBO E.C.R. SRL, IKEA ROMANIA SA, CRISTIAN 76 TOUR SRL si FAN CURIER EXPRESS SRL. pentru practici comerciale inselatoare

Ca urmare a numarului mare de reclamatii inregistrate la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a sanctionat contraventional cu avertisment operatorii economici EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL (EVOMAG), STUDIO MODERNA SA, JUMBO E.C.R. SRL, IKEA ROMANIA SA., CRISTIAN 76 TOUR SRL SI FAN CURIER EXPRESS SRL.

Citește și:

Sfaturi utile pentru consumatori la achiziționarea apelor minerale naturale și a apelor de izvor

Abateriile constatate au vizat printre altele si nerespectarea termenelor privind livrare produselor, a montarii aparatelor de aer conditionat, aducerea la conformitate a produselor aflate in perioada de garantie, intarzierea livrarii coletelor, refuzul dreptului de denuntare a contractului in 14 zile (conform OUG34/2014), precum si nerespectarea termenelor de restituire a contravalorii a pachetelor de servicii turistice asumate prin contract.

Actiunea de control coordonată de domnul Horia-Miron Constantinescu, Presedinte ANPC si de catre domnul Paul Anghel, Director General ANPC se incadreaza in practica unitara la nivel national pe care ANPC a demarat-o pentru a veni in sprijinul consumatorilor cu o solutionare cat mai rapida a sesizărilor,au fost stabilite urmatoarele termene :
– termenul de raspuns la sesizare va fi de maxim 48 ore;

Citește și:

Safety Gate: Sistemul de alertă rapidă pentru produse nealimentare periculoase

– termenul de livrare al produselor : maxim 15 zile de la data achizitionarii iar termenul de montaj al aparatelor de aer conditionat de maxim 7 zile de la datata achitarii serviciului;
– toate termenele angajate de operatorul economic anuntate pe site cat si spatiul de vinzare al puctelor de lucru vor fi respectate operatorul economic va intreprinde toate demersurile pentru aducerea la indeplinire a celor mentionate anterior;
– respectarea termenelor de restituire a contravalorii pachetelor de servicii turistice asumate prin contract;
– respectarea conditiilor generale privind furnizarea serviciilor postale, respectiv respectarea timpilor de livrare pentru toate tipurile de servicii postale interne si internationale, inclusiv termenele de returnare a contravalorii trimiterilor postale catre expeditor ( sumele colectate de la destinatar).

Sursa: ANPC

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal