Abilitarea organizațiilor de consumatori: Către o abordare armonizată pe tema dublului standard al produselor alimentare

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă și noutăți
  3. Abilitarea organizațiilor de consumatori: Către o abordare armonizată pe tema dublului standard al produselor alimentare
blank

Astazi, 29 Aprilie 2021 in intervalul orar 11:00 -12:30 va avea loc sesiunea online de informare cu privire la activitatile si obiectivele proiectului, sesiune la care sunt invitati reprezentanti ai organizatiilor de protectia consumatorilor de la nivelul Uniunii Europene.

 

CE ESTE CALITATEA DUBLA A ALIMENTELOR ?

Consumatorii din mai multe țări din UE s-au plâns de faptul ca compoziția anumitor produse este diferită în țara lor de origine în comparație cu produsele vândute sub aceeași marcă și cu ambalaje identice sau foarte similare în alte state membre.

Proiectul ECO-Empowering Consumer Organisations  a fost creat pentru a aborda această problemă a calității duble a alimentelor. Împreună cu 3 parteneri din Italia, România și Belgia, am dezvoltat materiale de instruire care să permită organizațiilor europene de consumatori să testeze calitatea produselor și să identifice strategii de branding potențial înșelătoare sau informații pe ambalaj. De asemenea, a fost creată o platformă online comună pentru a aduna și disemina rezultatele testelor, a raporta potențiale practici neloiale și a împărtăși cunoștințe pentru învățări reciproce.

Pentru mai multe informații despre proiectul ECO, vizitați site-ul web al proiectului și vizionați videoclipul Proiectului.

Această sesiune de informații vă va prezenta proiectul și materialele sale de instruire în calitate de organizații naționale de consumatori din întreaga Europă și vă va invita să vă alăturați proiectului efectuând teste pe produse alimentare și împărtășind rezultatele pe platformă. De asemenea, va fi organizată o sesiune de întrebări și răspunsuri pentru a permite organizațiilor participante să își împărtășească opiniile și cunoștințele.

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Pe același subiect

Meniu
Vezi versiunea veche a site-ului InfoCons.
This is default text for notification bar