021.9551 – apelat de un numar de 82.602 consumatori!
De la intrarea in vigoare a Ordinului nr. 473 din 03/12/2012 al A.N.P.C. privind unele masuri de informare a consumatorilor cu privire la Telefonul Consumatorului – InfoConS – 021/9551 si pana la data de 30 noiembrie 2013, au apelat acest numar 82.602 consumatori, dupa cum urmeaza :
-ianuarie -7227 consumatori;
– februarie -5579 consumatori;
– martie -6671 consumatori;
-aprilie – 7059 consumatori;
– mai – 6611 consumatori;
– iunie – 7921 consumatori;
– iulie – 9233 consumatori;
– august – 9049 consumatori;
– septembrie – 7564 consumatori;
– octombrie – 7775 consumatori;
-noiembrie – 7913 consumatori.
Din punct de vedere al mediei unui apel, acestea sunt intre 0:03:44 minute si 0:05:14 minute.
Din punct de vedere al intervalului orar in care consumatorii apeleaza acest numar, situatia este urmatoarea:
InfoCons – InfoCons in parteneriat cu Federatia Asociatiilor de Consumatori a realizat o Campanie de Educare si Informare a Consumatorilor cu privire la accesul cetatenilor la numerele utile de pe teritoriul Romaniei, inclusiv noul numar al protectiei consumatorilor 021/9551.
In cadrul acestei Campanii au fost tiparite si diseminate la nivel national o serie de materiale informativ educative dupa cum urmeaza :
– Flyere format 1/3 din A 4;
– Afise format A2 ;
– Placute format A4 pe suport autocolant cu noul numar de protectia consumatorilor personalizata cu datele de contact ale Comisariatelor Judetene de Protectia Consumatorilor;
– Carduri de informare;
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din Romania – InfoCons, unica organizaţie din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori.