021.9551 – apelat de un numar de 82.602 consumatori!

Model placuta afisare agenti economici - InfoCons - Protectia Consumatorilor - Protectia Consumatorului

021.9551 – apelat de un numar de 82.602 consumatori!

De la intrarea in vigoare a Ordinului  nr. 473 din 03/12/2012 al A.N.P.C. privind unele masuri de informare a consumatorilor cu privire la Telefonul Consumatorului – InfoConS – 021/9551 si pana la data de 30 noiembrie 2013, au apelat acest numar  82.602 consumatori, dupa cum urmeaza :

 -ianuarie -7227 consumatori;

– februarie -5579 consumatori;

– martie -6671 consumatori;

-aprilie – 7059 consumatori;

– mai – 6611 consumatori;

– iunie – 7921 consumatori;

– iulie – 9233 consumatori;

– august – 9049 consumatori;

– septembrie – 7564 consumatori;

– octombrie – 7775 consumatori;

-noiembrie – 7913 consumatori.

 numericul_de_apeluri_primite_pe_numarul_unic_0219551_InfoCons_Protectia_Consumatorilor

Din punct de vedere al mediei unui apel, acestea sunt intre  0:03:44 minute si 0:05:14 minute.

 

Din punct de vedere al  intervalului orar in care consumatorii apeleaza acest numar, situatia este urmatoarea:

 

InfoCons – InfoCons in parteneriat cu Federatia Asociatiilor de Consumatori a realizat o Campanie de Educare si Informare a Consumatorilor cu privire la accesul cetatenilor la numerele utile de pe teritoriul Romaniei, inclusiv noul numar al protectiei consumatorilor 021/9551.

In cadrul acestei Campanii au fost tiparite si diseminate la nivel national o serie de materiale informativ educative dupa cum urmeaza :

–          Flyere format 1/3 din A 4;

–          Afise format A2 ;

–          Placute format A4 pe suport autocolant cu noul numar de protectia consumatorilor personalizata cu datele de contact ale Comisariatelor Judetene de Protectia Consumatorilor;

–          Carduri de informare;

 

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din Romania – InfoCons, unica organizaţie din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal