InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor in saptamana 27 aprilie – 3 mai 2015 si saptamana 4 – 10 mai 2015.
Un top 10 al celor mai reclamate subiecte de consum in perioada 27 aprilie-3 mai 2015, dupa cum urmeaza : Servicii de telefonie mobila 9% ; Credite si carduri de credit 13% ; Carne si produse din carne 13% ; Cumparaturi online 13%; Bauturi alcoolice 5% ; Asigurari auto 9%; Cafenele baruri si restaurante 5% ; Produse tehnologice de informare si comunicare (IT) 4% ; Transport feroviar 13% ; servicii postale 4%;
In saptamana 4 – 10 mai 2015, topul celor mai reclamate subiecte este format din urmatoarele domenii: Servicii de telefonie mobile 11%; Servicii postale 6% ; Servicii de telefonie fixa 6% ; Transport terestru 6% ; Haine, incaltaminte si accesorii 17% ; Produse tehnologice de informare si comunicare (IT) 6% ; Cultura si divertisment 6% ; Asigurari auto 6% ; Produse electronice 12% ; Altele 12%;
InfoCons – A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine! – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.
Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!