Participare Dezbatere privind Procedura de Solutionare a Plangerilor in domeniul energiei

Domnul Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons – InfoCons participa astazi, 24 iunie 2015 la Dezbaterea cu tema: “PROCEDURA CU PRIVIRE LA SOLUTIONAREA PLANGERILOR CLIENTILOR ENEL ENERGIE MUNTENIA SA SI  GDF SUEZ ENERGY ROMÂNIA! “.

Evenimentul este organizat de Liga Asociaţiilor de Proprietari Habitat la Sala de Conferinte de la RADET Ilioara (etaj 3, str. Strada Ilioara nr. 16 – fosta Scoala de soferi, Sectorului 3 Bucuresti).

Dezbaterile  vor viza:

  • Ordinul nr. 16/2015 pentru aprobarea Procedurii-cadru privind obligaţia furnizorilor de energie electrică şi gaze naturale de soluţionare a plângerilor clienţilor finali
  • Obligatiile reprezentantilor asociatiilor de proprietari:
  • soluţionarea plângerilor primite de la clienţii finali, în legătură cu: a) contractarea energiei; b) facturarea contravalorii energiei furnizate; c) ofertarea de preţuri şi tarife; d) continuitatea în alimentarea cu energie; e) asigurarea calităţii energiei furnizate; f) funcţionarea grupurilor de măsurare; g) schimbarea furnizorului; h) informarea clienţilor finali în conformitate cu cerinţele legislaţiei în vigoare; i) modul de rezolvare a plângerilor la adresa furnizorului, formulate de clienţii finali cu privire la nerespectarea legislaţiei în vigoare.

InfoCons – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Fii INFORMAT! IA ATITUDINE – 0219615

InfoCons - energie InfoCons -energie

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal