Pentru ca este inceput de saptamana, InfoCons va prezinta situatia reclamatiilor inregistrate in saptamana 7-13 septembrie 2015.
Un top al celor mai reclamate subiecte de consum inregistrate in saptamana 7-13 septembrie 2015 este format din:
- Servicii de telefonie mobila – 19%
- Domeniul activitatii notariale 18%
- Furnizori de apa – 9%
- Pachete de vacanta- 9%
- Furnizori de energie – 9%
- Paine, cereale, orez si paste- 9%
- Transport aerian – 9%
- Cumparaturi online – 9%
- Asigurari auto- 9%
InfoCons (www.infocons.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!