Pentru că este început de săptămână, InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru perioada 1 – 15 August 2016.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum din perioada 1 – 15 August 2016 este constituit din urmatoarele domenii:

  • Sesizari Domeniul Energetic – 32%
  • Sesizari Telecomunicatii – 20%
  • Sesizari Domeniul Financiar – Bancar – 13%
  • Sesizari Autoturisme – 7%
  • Sesizari Turism – 7%
  • Sesizari Produse Neconforme – 7%
  • Sesizari Furnizori de Utilitati – 7%
  • Sesizari Servicii Neconforme – 7%

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!*

*Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal