Acest raport reflectă activitatea InfoCons – Organizație Națională pentru Protecția Consumatorilor în decursul anului 2016.

Accesează Raporul integral aici.

Ajută-ne să te ajutăm! Ia atitudine!

Vino alături de noi! Fii membru! Ia atitudine cu o9atitudine! Redirecționează 2% din impozitul pe venit către InfoCons!

Pentru realizarea scopului și misiunii sale:

InfoCons a participat la Grupuri de Lucru naționale și internaționale desfășurate în cadrul diferitelor organisme:

InfoCons a organizat vizite și întâlniri de lucru internaționale

InfoCons a participat la Conferințe și Evenimente naționale și internaționale, dintre care amintim:

InfoCons a dezvoltat și susținut cursuri vocaționale:

InfoCons a organizat sau a participat în calitate de partener la Concursuri și Tabere de educare și informare, precum:

InfoCons a dezvoltat și susținut relaţii de colaborare şi parteneriat cu Organizaţii similare la nivel internațional, cât şi cu alte Organizaţii şi Instituţii din diferite domenii:


Programe – Campanii Naționale


Proiecte Europene în 2016


Teste Comparative


SuperConsumatorul


Aplicația InfoCons


Publicații de specialitate


Apariții în presă


Canale Media

Canal Youtube:

Pagini Facebook:

Twitter:

Google Plus:


Centre de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor – 0219615*

Bec electric

Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Energiei

Domeniul bancar

Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Financiar-Bancar

Piața cărnurilor

Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Produselor din Carne

Activitati notariale

Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Activității Notariale

Pentru pacienți si aparținători

Centrul Național de Consiliere și Consultanță pentru Pacienți și Aparținători

Persoane cu dizabilități

Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor cu Dizabilități

Sesizări și consultanță în 2016

În anul 2016 au fost înregistrate și procesate sesizări din diferite domenii, precum: Bancar, Asigurări, Produse Neconforme, Servicii Neconforme, Turism, Transport, Auto, Utilități, Asociații de locatari, Alimentație, Sănătate, Telecomunicații, Activității Notariale.

Totodată, în vederea facilitării accesului la informație, InfoCons a pus la dispoziția consumatorilor și în anul 2016 numărul de telefon 021 9615. De asemenea, începând cu Noiembrie 2016, cosumatorii pot solicita informații prin serviciul de mesagerie WhatsApp, ce poate fi accesat la numarul 0732 008 969.


Vizite domeniu InfoCons în 2016

În anul 2016 portalul InfoCons.ro a fost accesat de către 97.868 de utilizatori cu o medie de 2,66 pagini/sesiune și un procentaj de sesiuni noi de 71,46%. Astfel au fost înregistrate 136.145 de sesiuni, cu o durată medie de 2 minute și 36 de secunde, și 362.554 afișări de pagină.


Comunicate de presă transmise în 2016

În 2016 au fost transmise 124 de comunicate de presă, către o bază de date de peste 50 000 de abonați.

Mulțumim tuturor colegilor, colaboratorilor, partenerilor, membrilor simpatizanți și tuturor celor care, cu gândul sau cu fapta, au fost alături de proiectul InfoCons și în anul 2016! – Testimoniale

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal