Sute de minute în retea, sute de SMS-uri în retea, minute nationale incluse sau tarife preferentiale pentru anumite destinatii. Ce ar trebui sa alegi? Acea oferta care corespunde cel mai bine nevoilor tale.

Înainte de a te decide asupra unei oferte sau asupra unui furnizor de telefonie, informeaza-te despre urmatoarele lucruri:

Citește și:

SuperConsumatorul testeaza sortimentele de paine de pe piata

  • daca serviciul este disponibil în zona ta, în cazul telefoniei fixe;

  • gradul de acoperire, în cazul telefoniei mobile; Nota! Poti obtine aceasta informatie direct din magazinele/casieriile furnizorului sau consultând hartile de acoperire disponibile pe site-ul acestuia. Ia în calcul ca hartile reflecta acoperirea din exteriorul cladirilor si valorile sunt orientative, nefiind garantate. Poti opta la început pentru o cartela preplatita pentru a verifica acoperirea si calitatea serviciului.

  • tarifele: tariful de conectare/instalare, tariful abonamentului lunar si daca acesta este conditionat de achizitionarea unui pachet de servicii, tariful pentru utilizarea/închirierea unor echipamente aditionale (daca este cazul), tarifele în roaming/ tarife pentru apeluri internationale;

  • câte minute/SMS-uri include abonamentul/creditul/extraoptiunea, în ce retele le poti folosi, în ce ordine le vei consuma si ce tarife ai dupa consumarea minutelor/SMS-urilor incluse;

  • termenul de instalare/activare a serviciului;

Citește și:

Care sunt cantitățile de glucide și zaharuri din energizante?

  • cum poti anunta o defectiune si în ce termen se remediaza;

  • la ce despagubiri ai dreptul daca furnizorul nu respecta anumite clauze contractuale;

  • perioada minima pentru care te angajezi sa nu renunti la contract;

  • taxele pe care ar trebui sa le platesti daca renunti la contract înainte de termen;

Citește și:

Atenție la ofertele de telefonie și date mobile fără roaming!

  • daca telefonul pe care îl achizitionezi împreuna cu serviciul este codat în retea.

Pentru a gasi oferta cea mai potrivita nevoilor tale de comunicare, acceseaza www.veritel.ro. Poti afla informatii despre ofertele de telefonie si din magazinele sau de pe paginile de internet ale furnizorilor.

Sursa: ANCOM

Citește și:

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal