Telefonul consumatorului Politia de Frontiera
Politia de Frontiera Romana, institutie aflata in slujba cetateanului, din dorinta de a se apropia si mai mult de populatie, a creat o noua facilitate persoanelor care doresc sa calatoreasca in afara hotarelor tarii instaland un post telefonic de urgenta.
Astfel, incepand din anul 2003, toti cei care apeleaza numarul de telefon 021 9590 pot primi informatii utile privind trecerea frontierei de stat, respectiv documentele necesare, conditiile prevazute de legislatia in vigoare in functie de scopul calatoriei etc.
Un alt avantaj al acestui post telefonic il reprezinta operativitatea cu care politistii de frontiera pot interveni in situatia in care cetatenii semnaleaza acte ilegale inregistrate in zona noastra de competenta, incidente neplacute survenite in traficul transfrontalier, inregistrarea unor fapte care aduc atingere imaginii institutiei si implicit calitatii de functionar public cu statut special etc.
Acest serviciu functioneaza non-stop la nivelul Inspectoratului General apeland 021 9590.
Aceasta masura are si scopul de a preveni si combate actele de coruptie, in situatia in care este conditionata in vreun fel trecerea frontierei romane sau este lezata propria persoana, prin comportament ori mod de adresare, orice calator putand sesiza Inspectoratul General la telefonul de urgenta.
Descarcati macheta cu telefonul consumatorului pentru Poliția de Frontieră în format PDF.
InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 021/9615!*