În prezent, în România, utilizatorii finali au mai multe opțiuni pentru recepționarea programelor de televiziune. Poți opta între televiziunea analogică (prin cablu) sau digitală (prin cablu, televiziunea digital terestră, televiziunea prin satelit – DTH sau IPTV – ce presupune transmiterea semnalului TV prin intermediul unor protocoale IP de internet). Atunci când ești în situația de a face o alegere, trebuie să ai în vedere avantajele, dar și dezavantajele acestor tehnologii raportate la numărul de canale recepționate, calitatea imaginii/sunetului, prețul abonamentelor și accesibilitatea serviciului.

Nu în ultimul rând, trebuie să ții cont de faptul că în prezent tendința generala este de a înlocui televiziunea analogică cu cea digitală, aceasta din urmă prezentând o serie de avantaje, cum ar fi: posibilitatea de a accesa un număr mai mare de canale, o calitate mai bună a imaginii și a sunetului, costuri mai reduse.

Citește și:

Drepturile cumpărătorilor la achiziționarea produselor online

La ce ar mai trebuie să fii atent/a când faci o alegere referitoare la serviciul de televiziune? Ar trebui să verifici, în principal, următoarele:

  • ce canale TV te interesează și care sunt furnizorii care le au incluse în ofertele lor;

Atenție! Analizează ofertele: unele canale sunt incluse în pachete de programe pentru care trebuie să plătești suplimentar față de abonamentul standard (de exemplu, pachetele cu canale de filme); de asemenea, mulți furnizori oferă serviciul de televiziune în cadrul unui pachet de servicii care poate include și telefonie și internet. Vezi care este oferta care ți se potrivește!

Sursa: A.N.C.O.M.

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal