– La cumpărarea peştelui şi produselor din peşte proaspete / refrigerate / congelate, prima apreciere asupra gradului de prospeţime a produsului o puteţi forma acordând o atenţie deosebită aspectului exterior al produsului;
– Suprafaţa lipicioasă, deshidratată, cu pete de mucegai, produse cu miros şi culoare modificate, aspect de vechi etc. sunt semne ale neconformităţii produsului;
– Urmariţi modul de etichetare a peştelui şi produselor din pește şi nu cumpăraţi produse preambalate neetichetate;
– Refuzaţi să cumpăraţi peşte şi produse din peşte pentru care aveţi îndoieli privind gradul de prospeţime, calitatea şi modul de informare prin etichetare;
– Refuzaţi sa cumpăraţi peste şi produse din peşte preambalate pe ale căror etichete nu este înscrisă data durabilităţii minimale / data limită de consum sau dacă aceasta este modificată sau depaşită;
– La cumpărarea peştelui şi produselor din peşte, solicitaţi şi păstraţi bonul de casă pentru a putea proba în cazul în care, în mod justificat, doriţi să reclamaţi calitatea / siguranţa unui produs;
– Nu cumpăraţi peşte şi produse din peşte din locuri neautorizate; comerciantul respectiv nu are posibilitatea să asigure condiţiile optime de transport, depozitare şi comercializare şi nu vă poate elibera bon de casă cu care să justificaţi tranzacţia comercială şi riscaţi să achiziţionaţi un produs neconform sau chiar nesigur care poate să vă afecteze sănătatea.
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel – 021.9615 sau *9615.
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro