Sute de minute în rețea, sute de SMS-uri în rețea, minute naționale incluse sau tarife preferențiale pentru anumite destinații. Ce ar trebui să alegi? Acea ofertă care se potrivește cel mai bine nevoilor tale.
Înainte de a te decide asupra unei oferte sau asupra unui furnizor de telefonie, informează-te despre următoarele lucruri:
- dacă serviciul este disponibil în zona ta, în cazul telefoniei fixe;
- gradul de acoperire, în cazul telefoniei mobile; Notă! ANCOM a pus la dispoziția utilizatorilor www.aisemnal.ro, o platformă informatică care arată acoperirea și nivelul de semnal mobil pe întreg teritoriul României, rezultate în urma măsurătorilor efectuate de Autoritate. Poți opta la început pentru o cartelă preplătită pentru a verifica acoperirea și calitatea serviciului.
- tarifele: tariful de conectare/instalare, tariful abonamentului lunar și dacă acesta este condiționat de achiziționarea unui pachet de servicii, tariful pentru utilizarea/închirierea unor echipamente adiționale (dacă este cazul), tarifele în roaming/ tarife pentru apeluri internaționale (dacă este cazul);
- resursele incluse lunar – câte minute/SMS-uri ai incluse în abonamentul/creditul/extraopțiunea aleasă, în ce rețele le poți folosi, în ce ordine le vei consuma și ce tarife ai după consumarea minutelor/SMS-urilor incluse etc;
- termenul de instalare/activare a serviciului;
- cum poți anunța o defecțiune și în ce termen se remediază;
- la ce despăgubiri ai dreptul dacă furnizorul nu respectă anumite clauze contractuale;
- perioada minimă pentru care te angajezi să păstrezi contractul;
- taxele pe care ar trebui să le plătești dacă renunți la contract înainte de termen;
- dacă telefonul pe care îl achiziționezi împreună cu serviciul este codat în rețeaua operatorului respectiv.
Pentru a găsi oferta adecvată nevoilor tale de comunicare, accesează www.veritel.ro. Poți afla informații despre ofertele de telefonie și din magazinele sau de pe paginile de internet ale furnizorilor.
Sursa:ANCOM