InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurare te asigură : Care este perioada de valabilitate a politei obligatorii PAD ?

InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurare te asigură : Care este perioada de valabilitate a politei obligatorii PAD ?

InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : Agent principal : InfoCons Protecția Consumatorului de Asigurări , Te Asigură !

Perioada de valabilitate a PAD, denumită şi perioada de asigurare, este intervalul de timp în care PAID preia răspunderea pentru consecinţele producerii unui eveniment asigurat. Perioada de asigurare obligatorie a locuinţelor este de 12 luni.

În conformitate cu Norma nr. 7/2013, răspunderea PAID începe de la ora 0,00 a celei de a cincea zi calendaristice de la data la care s-a plătit prima obligatorie şi s-a încheiat contractul de asigurare.

Răspunderea PAID începe de la data dobândirii dreptului de proprietate a locuinţei de către asigurat.
Valabilitatea PAD încetează în cazul în care construcţia asigurată îşi pierde integral destinaţia de locuinţă sau bunul piere din alte cauze decât cele cuprinse în asigurarea obligatorie.

Pierderea acestei destinaţii nu obligă PAID sau asigurătorul care a emis în numele PAID polița PAD la restituirea sumei corespunzătoare valorii primei obligatorii.

InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : Stiati ca …… CASCO ?! InfoCons Protectia Consumatorilor de Asigurari te asigura

Mai multe informatii pe asigurare.infocons.ro

 

Sursa : Autoritatea de Supraveghere Financiară ( ASF )

Semnătura : Departamentul InfoCons de Asigurare

 

 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și