Reprezentanții InfoCons participă la Dezbaterea privind serviciile de asistență pentru clienți organizată de către Parlamentul României , Camera Deputaţilor , Comisia pentru tehnologia informației și comunicațiilor .
Citeste si : Conducătorii auto pot prezenta asigurarea RCA în format electronic
Pentru mulți consumatori, serviciul de asistență pentru clienți, indiferent de firma căreia se adresează, înseamnă nervi și timp pierdut la telefon. Oamenii sunt nevoiți, uneori, să aștepte zeci de minute ori chiar ore pentru a fi preluați de un operator uman, căruia să-i reclame problema cu care se confruntă. În plus, multe persoane, în special cele vârstnice, nu au posibilitatea de a folosi alte soluții, cum sunt cele online.
Citeste si : Reducerea amprentei de carbon – sfaturi și sugestii
Identificând aceste blocaje, precum și nevoile cetățenilor, dorim să vă invităm la o dezbatere unde vom discuta despre oportunitățile și provocările privind serviciile de asistență pentru clienți. În această întâlnire vom aborda subiecte referitoare la modalitățile prin care putem îmbunătăți serviciile de asistență pentru clienți, astfel încât acestea să fie mai eficiente și să ofere un nivel ridicat de satisfacție pentru consumatori. În special, vom discuta despre modalitățile prin care timpul de așteptare poate fi redus, precum și despre importanța oferirii posibilității de a discuta cu un operator uman încă de la început, în special pentru persoanele în vârstă.