Ai solicitat bonul fiscal și nu ți-a fost oferit? Ia atitudine! Apelează Telefonul Consumatorului - Ministerul Finanțelor Publice la 0800 800 085 pentru a sesiza orice neregulă!
Serviciul TelVerde al Mnisterului Finantelor Publice poate fi apelat gratuit, non-stop.
Descarcă macheta și află mai multe despre legislatia în domeniu aici.
- Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?
- Siguranță și securitate - O lume digitală mai bună
- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel - 021.9615 sau *9615
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal