Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Sfaturi pentru consumatori privind achiziția produselor congelate

  • Pensii Private InfoCons
  • Abonare la newsletter
  • Superconsumatorul
  • Romania 1918 - 2018
  • Marca Încrederii
  • Află cât costă produsele de bază în orașul tău!
  • Telefonul Consumatorilor
  • Publicația InfoCons
  • Acordați atenție conditților de depozitare impuse de producător, atât în magazinul de comercializare cât și la domiciu; produsele alimentare congelate trebuie comercializate numai în stare congelată; la decongelare trebuie să prezinte gustul şi mirosul nemodificate, caracteristice sortimentelor respective;

Citește și:

Ce semnifică apa pentru tine?

 

 

  • Este interzis ca produsele alimentare congelate rapid să se recongeleze, acestea trebuind să se prelucreze imediat ce au fost decongelate;
  • Nu achiziţionaţi produsele la care constataţi existenţa aglomerărilor de produs sub forma unor blocuri sau prezenţa de gheaţă în ambalaj;
  • Acordati o atenţie deosebită când cumpărati produsele alimentare congelate asupra modului de prezentare a ambalajului;  nu achiziţionaţi produse la care constataţi că ambalajul este murdar, degradat, nu este închis etanş şi nu asigură salubritatea produsului;
  • Acordati atenţie deosebită datei durabilităţii minimale; refuzati produsele care prezintă data durabilității minimale modificată, depăşită sau pe care nu este înscrisă data durabilităţii minimale;

Citește și:

Safety Gate: Sistemul de alertă rapidă pentru produse nealimentare periculoase

  • Menţiunile obligatorii care se înscriu pe etichetele/ ambalajele produselor alimentare provenite din alte ţări trebuie să fie redactate în limba română, fără a exclude prezentarea acestora şi în alte limbi;
  • La cumpărarea produselor alimentare solicitați şi păstrati bonul de casă pentru a putea proba în cazul în care, în mod justificat, doriți să reclamați calitatea/siguranța unui produs.

Sursa: ANPC

 

 

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram