Conţinutul rezervelor pentru situaţii de urgenţă:
1. APĂ. | |
![]() |
Cel puțin 4 l de apă/persoană/zi. Dacă aveți animale de companie nu uitați să prevedeți apă și pentru ele (cca. 30 ml. de apă/kg. animal/zi). Depozitați apa într-un loc rece și întunecos. înlocuiți apa o dată la 6 luni. ATENȚIE ! Apa este esențială supraviețuirii. În caz de maximă urgență, se poate obține apă potabilă prin fierbere timp de 10 minute. |
2. ALIMENTE compacte și ușoare care nu necesită răcire, fierbere ori coacere. Iată câteva exemple de alimente pe care puteți să le pregătiți: | |
![]() |
|
Dacă trebuie să încălziți anumite alimente prevedeți un aragaz de campanie și combustibil. | |
3. ÎMBRĂCĂMINTE ȘI ÎNCĂLȚĂMINTE pentru fiecare persoană, în funcție de anotimp. De asemenea, nu uitați lenjeria de corp. | |
4. UN SAC DE DORMIT sau două pături călduroase pentru fiecare persoană. | |
5. O TRUSĂ DE PRIM AJUTOR care să conțină: | |
![]() |
|
6. APARATE UTILE | |
![]() |
|
7. ARTICOLE DE IGIENĂ | |
|
|
8. ARTICOLE SPECIALE PENTRU COPII | |
|
|
9. ACTE PERSONALE | |
|
|
Sursa: IGSU
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal